7 Haziran 2007 Perşembe

Cem Avnayim

Karakter

Emre, yirmibir yasında sorunlu bir çocukluk geçirmis, yakısıklı bir çocuktur. Ailesinin durumu iyidir ama babası Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde, yatmaktadır.

Doktorların teshis koymakta zorlandıgı babası yüzünden Emre, zor bir çocukluk geçirmis ama, paranın gücü sayesinde bu yasa kadar idare etmeyi bilmistir. Ona göre, herseyin bir fiyatı vardır.

Annesi, baska bir adamla evlenince 18 yasında Emre?ye ev tutulmustur. Emre yalnız basına yasamaktadır. Babasını tanıma sansı olmayan Emre, annesinin sürekli onu elestirmesi yüzünden çocuklugunda bir laf üretmis ve büyüdükçe o laf, hit lafı olmustur ?Aferin mi bana??.

Cemre’yle bir iddia üzerine baslayan iliskisi, durumu Cemre?nin ögrenmesiyle sona erer ama Emre, Cemre?ye asık olmustur ve bu ask, onu zaman içinde tamamen degistirecektir.

Etiketler: , , , ,

4 Yorum:

saat: 21 Haziran 2007 08:28 , Blogger şeyma ve cem avnayim dedi ki...

senii çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk SEVİYORUMMM SENİ, BENİM KADAR ASLAAAAAAAAAAA KİMSE SEVEMEZZZZZZZZZ hepsigrubu88@hotmail.com beni ekle ne olur yada sen msnini verirsinnnnnnnnnnnnnn

 
saat: 21 Haziran 2007 08:29 , Blogger şeyma ve cem avnayim dedi ki...

seniiiiiiiiiii çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm

 
saat: 21 Haziran 2007 08:33 , Blogger elvandan cem avnayim 'e dedi ki...

MERHABA BEN ELVAN SENİ SEVİYORUM YAKIŞIKLI BİR ÇOCUK OLDUGU HERGÜN KUZENİM ŞEYMA YA BİLDİRİYORUM KUZENİM ŞEYMADA SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOR AMA BEN ONUN SEVDİĞİ KADAR ÇOK SEVMİYORUM ÇÜNKÜ BEN JESSE Yİ Ç0OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK HATTA AŞIGIM BEN ONA YAAAAA AŞIK AŞIK MSN Nİ VER BENİM Kİ elvann.ceylan@hotmail.com ekle veya sen ver biz ekleyelim EN KISA ZAMANDA CEAVINIZI BEKLİYORUM

 
saat: 21 Haziran 2007 08:36 , Blogger şeyma ve cem avnayim dedi ki...

SİZİİİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKK
KKKKKKKKKKK ÇOOOOOOOOOKKKKKKKKKK
ÇOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUM SEVMEK NE KELİME AŞIĞIM CANIM O BENİMMMMMM

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa